سه شنبه, ۳۰ آبان , ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳
الف: ضعف ها
  • نبود شرح وظایف مناسب برای این ا
  • عدم وجود تقویم کاری مناسب
  • مکانیزه نبودن سیستم اداری دانشگاه به طور صد در صد
  • عدم وجود کارگاه های آموزشی مستمر
ب: قوت ها
  • ایجاد ارتباط و تعامل مثبت و سازنده با رسانه های گروهی استان
  • تبلیغات رسانه ای دقیق و روشنگر در خصوص خدمات و اقدامات واحد درسطح استان
  • جوان بودن بدنه کارمندان اداره روابط عمومی و متخصص بودن هر یک از آنها در حوزه مرتبط کاری
  • مثبت بودن جایگاه روابط عمومی در نزد مسؤولین واحد
  • مخاطبین روابط عمومی دارای توان و امکان بهره برداری از روابط عمومی الکترونیک
ج :فرصت ها
  • توان استفاده از نیروی کار دانشجویی
  • سیستم اطلاع رسانی قوی با استفاده از فناوریهای نوین جهت پاسخگویی
  • حمایت و توجه خاص ریاست عالیه دانشگاه و رییس واحد همدان
  • حضور مسؤولین اجرایی و نمایندگان استان جهت سخنرانی و آشنایی با پیشرفتهای واحد و تبیین خدمات واحد
د: تهدید ها
  • موازی کاری و تداخل کاری برخی قسمتها با اداره روابط عمومی
  • عدم وجود ارتباط شبکه ای و مدیریت دانش در روابط عمومی دانشگاهی
  • کمبود نیروی انسانی متخصص در زمینه های مختلف
  • عدم تخصیص درصدی از بودجه به روابط عمومی
ه. راهبرد ها و برنامه های آینده
  • تغییر و ارتقای اداره روابط عمومی به اداره روابط عمومی و امور بین الملل
  • برگزاری کارگاه خبرنگاری و خبرنویسی جهت رابطین خبری و روابط عمومی های مراکز تحت نظر واحد همدان
  • دو زبانه کردن سایت دانشگاه
  • ایجاد نمایشگاه دائمی در سطح واحد دانشگاهی
  • ایجاد تور مجازی اینترنتی جهت مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • دیجیتالی کردن کلیه فیلمها و اسناد تصویری واحد همدان از بدو تأسیس تا کنون
  • نظرسنجی و افکار سنجی